top of page

Smurfit Kappa E-commerce

Smurfit Kappa maakt de beste e-commerce verpakkingen van de Benelux. Ze helpen klanten als Crisp G-star Raw en Fonq hun merk te versterken. Dat doen ze door op een duurzame manier de allerbeste verpakkingsoplossing en -ervaring te creëren. Door op te vallen, een betere merkuitstraling, hogere conversie of loyalere klanten; het overtreffen van de verwachtingen. 

Met Beyond all expectations heeft Estay een eigen branding ontwikkeld voor de e-commerce Benelux die die belofte vertelt. 

Service

Strategie, idee en ontwerp / Campagne / Online en print

Client

Smurfit Kappa Benelux

ppt-headers11.jpg
ppt-headers19.jpg

Beyond all expectations

Deze branding is ontwikkeld als aanvulling op de global corporate communicatie en bestaat uit o.a. design, animaties, copy/tone-of-voice, fotografie, video, infographics, webdesign, presentaties, brandguidelines.

basis.png

Brandguidelines

SmurfitKappa E-commerce

SmurfitKappa E-commerce

Duurzaamheidscampagne

Duurzaamheid is geen optie als het gaat om e-commerceverpakkingen bij Smurfit Kappa. Wij hielpen ze met een campagne en whitepaper op Linkedin, Emerce en Logistiek.nl waarin ze hun visie delen over de toekomst en de kansen van e-commerceverpakkingen. Hun sterke verhaal resulteerde in sterke leads.

Smurfit Kappa staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Om dat te kunnen garanderen, zijn ze actief in de hele waardeketen. Van bosbeheer tot recycling, van papierproductie tot het ontwerpen en maken van gebruiksklare verpakkingen alles gebeurt in eigen beheer.

SK LinkedIn post 1200 x 628 pixels1.jpg
SK LinkedIn post 1200 x 628 pixels5.jpg
sk 5.png

Bekijk de whitepaper >

Meer werk

bottom of page