Ladival voor de zongevoelige huid

Ladival is een begrip voor mensen met een gevoelige huid, en als het aan ons ligt gaat de zonnebrandcrème ook naam maken onder kinderen. Want door goed te smeren, kunnen ze onbezorgd langer buitenspelen.

Service

Online en print / Film en animatie / Campagne

Client

Ladival Zonbescherming

Een nieuwe imagocampagne moet Ladival de bekendheid geven die het verdient. Via online media (social, film) en print (advertentie in vrouwenbladen) brengen we Ladival onder de aandacht met een duidelijke positionering en propositie.

We bouwen een duidelijk merkimago om bekendheid te creëren voorafgaand aan het zomerseizoen. Als er dan zonnebrand gekocht moet worden, dan weet de consument Ladival online of in het schap te vinden.

Ladival voor Kinderen

Om Ladival te introduceren bij de jongste doelgroep, hebben we twee zonnige karakters in het leven geroepen. Brom & Brul smeren en spelen samen - en door goedgevulde lespakketten op duizend scholen te bezorgen, nodigen we de leerlingen uit om hetzelfde te doen. Met probeerflacons, een stappenplanposter, flyers en meer overtuigen we kinderen en hun ouders spelenderwijs van het belang van goed smeren. Docenten kunnen hun eigen pakket online samenstellen en weten de actiewebsite te vinden voor aanvullende (les)materialen.

'SMEER 'M' the Game

Deze game voor kleuters kan in de klas op het digibord gespeeld worden, maar ook op de tablet thuis. 

Het doel van de app is de kindjes op een speelse manier bewust maken van de gevaren van de zon en het belang van insmeren.

 

Om het concept van samen smeren in stand te houden, kunnen de kindjes Brom of Brul gaan insmeren. Precisie (want goede bescherming) en dosering (beperkte zonnebrandcrème) zijn de spelelementen en vormen de uitdaging van de app.

Estay Concept & Design

Hoogstraat 91A, 
3011 PJ Rotterdam


T 010 312 02 50
E hallo@estay.nl

Privacystatement

Cookies

  • instagram
  • facebook
  • vimeo